Wednesday 28 January 2015

strategi kumpul emas 2015

berhari hari aku fikirkan adakah emas adalah pelaburan yang terbaik atau tidak. Ramai orang memperkatakan tentang emas dan situasi yang sama berlaku 3 4 tahun yang lepas. Jadi aku rasa play safe yang terbaik.

Kesimpulan yang aku boleh buat untuk pelaburan emas

1. Harga paling tinggi dan rendah tak dapat nak agak. kena minta pendapat orang main forex.

2. Simpan sikit2 yang paling bagus. Jadi tak lah kecewa sangat kalau harga turun lagi.

3. Ada gst nanti proses jual beli paling senang dan menjimatkan adalah beli ngan orang perseorangan. Ramai je yang jual kat facebook termasuk aku.

4. jual beli emas secara berterusan. Macam aku buat, 1/3 daripada emas aku ada aku buat jual beli. Bila orang beli dari aku. Aku beli balik dari public gold. Tak payah nak tunggu jadi dealer. Korang pon boleh buat. Niaga beb.

5. Aku rasa ada something menarik dengan dinar walaupun dia jenis 916. Tu instict aku je.

6. Beli barang kemas senang jual. Aku dapat rasa orang akan beli dengan jiran dia je untuk buat hantaran suatu hari nanti. Dah kalau beli kat kedai memacam cukai yang ada.

7. Harga emas akan terus mendaki selagi ringgit tak dipulihkan. Harga emas diurusniaga di dalam USD. Sekarang 1 dollar sama dengan rm3.67. Nak dekat rm3.80. Oh Malaysiaku

Kalau korang ada pengetahuan mengenai emas. Boleh
La cite kat aku. aku akan cuba jadi lebih rajin supaya dapat terangkan dengan cara yang mudah ye.

No comments:

Post a Comment