Monday 7 June 2021

Ebook power

Belajar dulu macam mana buat duit RM10 sehari baru boleh dapat buat duit RM100 sehari. Tapi ramai yang tamak, bisnes kecil tak nak buat. Nak cerita besar besar je, juta-juta. Akhirnya tak juga dibuat. 

Saya suka buat experiment. Baru-baru ni saya run satu experiment macam mana jana duit sekurang-kurangnya RM100 sehari melalui pages. 

Bisnes tak besar pun. Tak ada modal. Jual idea  je bukan jual produk. Saya fikir ramai orang lebih berkemampuan dari saya dari segi idea, skil menulis, masa. 

Mengapa experiment ini saya lakukan. Saya fikir baik jika anak muda, ibu dirumah dan siapa sahaja boleh cari duit melalui idea. 

Bukan setakat RM10 je dapat. Mungkin lebih dari itu. Pernah saya dapat 7K dalam menjual semalam je.ingin saya nak ajarkan pada yang tak tahu rahsianya. 

Bukanlah buat duit banyak. Tapi kalau setakat part time dapat RM100 sehari pun dah cukup. Kalau anak muda yang tak banyak calar balar, tak banyak nak kena bayar hutang, bayar duit kereta, rumah, RM100 itu besar bagi mereka. 

Paling penting bersyukur dan jangan tamak. 

Macam mana saya nak ajar korang ni ekk... siapa minat nak tahu ?

Saya tawarkan beberapa ebook yang telah saya tulis. Tuan puan boleh sahaja beli ebook yang telah saya senaraikan di sini

Miliki sekarang juga ilmu berharga ini






No comments:

Post a Comment