Saturday 3 July 2021

Belajar Saham dengan Tuan Asri

Kelas Tuan Haji Asri Ahmad.

Secara ringkas, saya merupakan salah seorang ikon (Social Influencer) yang membantu rakyat Malaysia untuk faham dengan lebih jelas tentang pasaran modal atau lebih dikenali sebagai pasaran saham.

Sepanjang 9 tahun ini, ribuan telah hadir belajar dan mula berani untuk melabur dalam pasaran saham patuh syariah di Bursa Malaysia.
Ini buktinya...

Pasaran saham ini tidak kalis rugi. Setiap hari harga saham boleh jadi naik, turun atau tak bergerak. Namun begitu, pelaburan saham telah lama terbukti menjadi satu bentuk pelaburan yang paling menguntungkan.

Saya tahu, ramai di luar sana nak keluar dari kehidupan yang biasa-biasa. Itu adalah impian yang baik.

 

Nak income banyak

Nak bantu family
Nak bersedekah tanpa tunggu Jumaat

 

Start enjoying life now

Start giving back more...

Tetapi jangan letak harapan pada saya, tetapi Allah.

Bila Allah dah bantu, insha-Allah kefahaman akan sampai pada kita. 

Usaha kita akan lebih mudah.

Soalan-soalan yang sering ditanya bila sebut pasal pelaburan saham:

1.    "Saya tak tahu macam mana nak mula?"
2 .   "Modal cukup-cukup makan, boleh ke?"
3. "Saya ni sibuk kerja, macam mana caranya?"  
4 .   "Apa nak buat bila rugi?"
5. "Saya tak tahu saham apa nak beli?"
6. "Saya ni sekolah tak tinggi, boleh ke?"
7. "Saya nak cari duit ekstra cepat, ada cara tak?"

Dan seribu satu lagi soalan yang ada. 
Dan semua soalan ini, anda tak perlu risau.

Saya akan berkongsi penyelesaiannya.

Memperkenalkan
Webinar Labur Saham Xtended

Saya akan tunjukkan  STEP-BY-STEP  dalam bahasa mudah difahami bagaimana menambah pendapatan ekstra melalui pelaburan saham yang SAH, SELAMAT, MUDAH dan PATUH SYARIAH di Bursa Malaysia.

    Pembelajaran yang santai, bahasa yang mudah untuk memudahkan pemahaman secara cepat.

Program ini bukan sembarangan.
Ianya diiktiraf Bursa Malaysia-i dan dengan kerjasama RHB Investment Bank. Sesi seterusnya akan berlangsung pada:

Tarikh:
24 Julai 2021 (Sabtu)

Masa :
Sesi #1: 8.45 pagi - 1.00 tgh hari
Sesi #2: 2.30 petang - 4.30 petang

Kita belajar secara ONLINE melalui Aplikasi Zoom

"What, belajar online? Macam tak yakin je...

 
Jangan bimbang... Anda bukan orang pertama yang rasa macam tak confident untuk belajar secara online, boleh baca sendiri feedback dari mereka yang pernah sertai webinar ini.

👇👇👇👇👇👇
Kelas Saham




No comments:

Post a Comment