Tuesday 9 December 2014

EPF Investment Scheme

Skim pelaburan ni adalah sejenis pelaburan alternatif  dengan menggunakan Dana Dari akaun 1 KWSP. Wang dari akaun 1 akan dilaburkan bergantung pada Dana yang telah ditetapkan. Tiada kos yang perlu dikeluarkan untuk menyertainya.

Haji Rahim sekarang telah berumur 58 tahun dan telah menikmati hasil pelaburan di dalam unit trust. Beliau sangat menganjurkan kepada anak muda untuk menyertai program ini.

Di bawah aku sertakan senarai  appointed fund management yang menguruskan pelaburan ini. Aku amik list Dari laman web KWSP.

Sekiranya berminat. Boleh hubungi aku di Talian 0187704294. Kawan aku Mohd Sukri merupakan agent Bagi salah satu appointed fund management. No tel mohd Sukri adalah 0126944917.

Untuk kelebihan pelaburan ini. Aku sertakan link Dari blog abang ensem http://abangensem.com/kelebihan-skim-pengeluaran-kwsp-untuk-pelaburan-unit-amanah

Appointed Fund Management Institution Unit Trust Fund Under The EPF's Members Investment Scheme
No.
IPD
1.
MAYBAN ASSET MANAGEMENT SDN BHD  (IPD001)
2.
PUBLIC MUTUAL BERHAD (IPD 003)
3.
AMANAH SAHAM SARAWAK (IPD 004)
4.
HONG LEONG ASSET MANAGEMENT BERHAD (IPD 009)


No comments:

Post a Comment