Friday 28 November 2014

GAP -Program Akumulasi Emas

Untuk kawan-kawan yang TAK mempunyai wang lebihan yang banyak, aku cadangkan korang start melabur emas dalam bentuk GAP.
GAP ni satu program yang ko simpan emas dengan cara ko buka akaun kat public gold. Emas dia jenis 999. Harga kat public gold bergantung pada harga market dunia. Contoh beli bulan ni RM137, bulan depan mungkin lagi rendah atau lagi tinggi.
Setiap bulan korang nak simpan satu gram. Then belilah secara online dalam public gold. Bila dah sepuluh bulan dah jadi 10gram. Then masa tu harga segram tengah tinggi. Nak jual. silakan.nak simpan pon boleh..
Korang kena faham cara harga yang kita beli dan jual.takut salah faham. Boleh hubungi aku untuk mendapatkan maklumat lanjut. Aku akan Cuba guide slow2 ye. Contact no. Nasir 0187704294 / 01125860276


* harga PG sell tu yang ko akan beli dan PG buy adalah harga yang korang dapat kalau jual


Di sini ada link untuk GAP http://publicgold.com.my/v1/images/stories/pdf/promotions/2014-08/gap_tc%20web_full.pdf


kalau korang nak jadikan aku introducer ni no aku PG049649

No comments:

Post a Comment