Tuesday 25 November 2014

Products Public Gold-Barang Kemas

Bagi orang pompuan, Barang Kemas merupakan antara salah satu barang yang boleh buat dia orang rabun ayam. Kalau orang laki bukan kesah sangat. Macam aku dulu suka pakai cincin ada mata, tapi sekarang dah malas nak pakai. Korang bayangkan orang pompuan kalau keluar berjalan, Ada nak dekat RM5000.00 asset yang depa pakai. Yerlakan. Gelang emas, subang emas, rantai leher total value dia kalau dikira. Tu yang aku tanya kat orang umah aku berapa value yang ada kat badan aku masa aku keluar jejalan. Kalau takat suar bundle, baju tshirt berapalah sangat.adalah Rm30.00 Je kot. Ni Antara contoh barang kemas yang dijual. Harga untuk barang kemas PG tiada kos umah. Cuma kos pengangkutan sahaja(kadar sangat minima)


D-Series 22K Exquisite Knot Design Clain Bracelet

D-Series 22K Exquisite Knot Design Clain Bracelet


Kat sini aku sertakan link public jewellery untuk korang tengok dan kalau minat bagitau aku ye
http://www.publicjewellery.com.my/

 Ni ada lagi satu link untuk sesape yang minat nak beli barang kemas. http://www.lubukemasmurah.com/27999gold
Yang lubuk emas murah ni kena direct contact ngan agen yang tertera kat website tu.

No comments:

Post a Comment